Get Away With It

  Najwyższy czas pogodzić się z tym, że w życiu nie zawsze układa się tak jak chcemy. Najwyższy czas pogodzić się z faktem, iż życie to nie żaden scenariusz. A przynajmniej nie ten skończony. I choć czasem wydaje nam się, że wszystko stracone, zaprzepaszczone i nie tak jak miało być to warto pamiętać, iż takie wrażenie może być tylko chwilowe. Z perspektywy czasu wszystko wygląda inaczej. Z perspektywy czasu dostrzegamy, że wszystko naprawdę dzieje się po coś. Nie bez powodu zaliczamy wzloty, nie bez powodu również do galerii naszych doświadczeń wchodzą upadki. Wszystko po to byśmy mogli wciąż się doskonalić, wciąż szukać tego odpowiedniego spojrzenia na świat.
Czasem ciężko mi pamiętać o wszystkim co ważne, czasem zdarza mi się gubić uśmiech, odlatywać myślami w jakieś ponure przestrzenie ale dziś jednak unoszę kąciki swoich ust ku górze. Będzie co ma być. W życiu lubię właśnie ten element zaskoczenia, lubię kiedy czasem wyprowadza mnie w maliny krzyżując jednocześnie wszystkie moje plany, wszystko co mam. Lubię zaczynać od nowa. Każdy dzień, każdą myśl i choć muszę się zmagać wciąż i wciąż to wiem, że nie idzie to na marne. Każdy wysiłek jaki wkładamy w cokolwiek nadaje życiu smak <3


Komentarze

  1. Hmm trochę zaniepokoił mnie wstęp, później wydawało mi się, że rozumiem, a po chwilowym zastanowieniu już nic nie wiem. Jedyne czego mogę Ci pożyczyć to siły i szczęścia ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post tak samo chaotyczny jak stan mojego umysłu w momencie gdy go pisałam :D
      dziękuję :* pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. świetny post! Chyba go sobie gdzieś przepiszę i będę czytać w chwilach porażki. Nic tylko pogratulować nastawienia. I życzę szczęścia. :*
    http://miichaelka.blogspot.com/ zapraszam do mnie,może jest to inna tematyka bloga,ale również zamierzam pisać o szkole i nauce. :D
    PS.: Już od dawna czytam Twojego bloga,wszystkie notki,naprawdę go lubię. To jeden z moich ulubionych. Trzymaj się. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję, dziękuję :*
      na pewno do Ciebie zajrzę :)
      buźki :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty